Monday, April 11, 2011

suatu hari di Chill-lah,Ipoh.

Baru nak update pasal Chill-lah #2 yang berlangsung sabtuday last week.Baru first time join.Thanks banyak untuk brader-brader Projek Rabak yang bagi peluang untuk bakat-bakat sampah macam aku.Tak lupa untuk geng KEBOBOS yang baru nak merangkak.Takpa-takpa pelan-pelan kayuh.Apa orang nak kata mampoi pi.

Mulanya hanya tau desas-desus hakim dan ayie nak buat buku bagai.Pastu depa ajak aku.Aku on ja sebab aku minat kalau benda sampah-sampah ni.Hoi!tak sampah sangat la.Tak semua orang minat buat benda macam ni tulis puisi/sajak/cerita pendek/kompos lagu/nyanyi.Tapi aku tak reti buat cerita-cerita nusantara best macam ayie.Dia power.Tapi dia pengecut nak reading masa event tempoh hari.hehe Padahal dia tersangatlah power macam brader Pipiyapong.Cuma dia yang tak konfiden.Ok aku berletiaq kat hang ayie dan  tengah merajuk 200hari.Please take note.

Mula-mula cuak tapi lepas 2minit dah ok.Tapi tak power sangat la macam orang lain sebab aku baru eksiden malam tu.Alasan paling munasabah yang mampu bagi.Dahla busuk,gemok,kaki balut,kuat merajok,bangang pulak.



tengah baca sifir 14


tak percaya tengok kaki

brader Pipiyapong dan cewah

sebelah pyanhabib rahman kot!otai berbaju hijau kita!


tudia encik jayzuan dan adiknya hakim.hehe ayie dan pali naim yang malu bila berdua.


Overall event berjalan dengan sukses!Kaki cacat bukan alasan.Tak cukup masa bukan alasan.Pengecut pun bukan alasan.Sian kat ayie dok ngata hang dari tadi.Ok lah.Usai sudah untuk kali ini.

::JANGAN LUPA JOIN KEBOBOS KALAU NAK SECUN MARIA OZAWA DAN SEKACAK JOHNY DEPP.babai.

7 comments:

  1. cewah la, bukan chewah. hehehe..

    ReplyDelete
  2. haha ok2..ala seyn xpyh la tgk blog ni...segan!segan!segan!!

    ReplyDelete
  3. hahaha..sebab apa kena kaitkan gua dengan pipi? haa? sebab apa involvekan nama gua? nak kena?

    ReplyDelete
  4. nak kena dengan tia sarah???
    sebab gua rasa lu ada potensi terer tulis macam pipi.
    lu mau penumbok?

    ReplyDelete
  5. aicehhhh..aicaehhh...

    ReplyDelete