Wednesday, April 13, 2011

masalah

Tak suka rasa down.Tak suka rasa sedih.Tak suka rasa diperbodohkan.Tak suka!Tak suka!Ada ka orang suka?Tapi takda la seteruk yang disangka.Well,sekarang rasa lagi tenang.Cuma kadang-kadang ada la juga rasa tak sedap hati bagai.Apa-apa pun aku tetap rasa bersyukur dengan keadaan sekarang.Tuhan Maha Adil.Dia dah bagi apa yang aku nak sebelum ini.Cuma masa yang diberi agak lama.Macam-macam benda terpaksa ditempuh seorang diri.Ingat memang tiada harapan dan Tuhan memang tak mau bagi dah.Orang kata still nampak cahaya.Aku harap sangat keadaan sekarang akan berterusan dan bertambah baik.Hati kena strong selalu.Yang penting perlu belajar untuk "Expect an Expected".Macam biasa hidup ni macam roda.Mungkin sekarang aku tak sampai lagi tahap kat atas sekali.Baru nak naik sikit rasanya.Kena banyak bersabar.Cakap memang mudah.*^&*^!)&@)!*(&(*!) Nak buat tu penat!Kena banyak kerahan tenaga jiwa rohani.Buat masa ni aku ok.Macam yang ditulis tadi.Harap benda ni akan berterusan.Tu ja.Tak mau minta yang lain dah.Ok TITIK!

No comments:

Post a Comment