Monday, April 11, 2011

http://kebobos.blogspot.com

Projek Rabak

tajuk di atas ada kena mengena dengan entry post ini

Projek Rabak merupakan sebuah community di ipoh, perak yang power, pernah menampilkan hakim dengkoi dan miena ramlee (admin KEBOBOS) dalam event mereka

"a collective, group of musicians, writers, poets, designers, photographers, filmmakers etc that interested in literature, film , music, poetry, writing, pissing, complaining and everything"
---------------------------------------------dipetik dari facebook Projek Rabak

Kebobos juga berterima kasih buat Projek Rabak kerana telah membuka ruang@memberi peluang kepada Kebobos untuk join event CHILL LAH #2 yang success baru-baru ini.

Jadi, entry kali ini ingin memperkenalkan rakan baru Kebobos

1. Cookie Jar

2. ADI ROBAI

3. Dalam pencarian(mugkin anda?)

untuk makluman kepada tiga nama-nama di atas... anda boleh reading/singing/etc a lil bit karya anda di CHILL-LAH #3... sila prepare untuk reading/singing/etc  di event tersebut...anjuran PROJEK RABAK... maybe 7hb MAY ini di ipoh... start 1 petang hingga 7 petang... practise makes perfect...sila confirmkan kehadiran anda segera kepada  admin KEBOBOS

5 comments:

  1. ape itu kebobos actually?

    ReplyDelete
  2. kebobos ni community br.kami nk kumpul bakat2 baru yg tak ada peluang nak tonjolkan diri sebelum ni.dan area utara tiada lago platform macam ni.So kami mengalu-alukan sesiapa yang berminat untuk menulis sajak/puisi/cerita pendek/lagu/etc untuk dimuatkan dalam zini keluaran kebobos tak lama lagi.Anda berminat cik miza?plus sesiapa yang join kebobos otomatiknya akan nampak lebih anggun,tangkas untuk memikat zahiril adzim.Zahiril Adzim juga mula menulis sekarang.Anda pasti nak jadi macam dia dan jadikan idola.

    ReplyDelete
  3. bagi nama dkat kebobos@gmail.thanks :)

    ReplyDelete