Friday, January 14, 2011

piala suzuki ala-ala LIAH RAFFALI..

"WEEEWIITTT!!!WOOO!!WOO!!"..sebenarnya takda motif pun dok jerit terlolong macam sakai ni.hehe hari ni SYOK dan PUAS..comolot sikit!mwuahh!Dok seronok apa taktau macam orang kena taun.Eh?
Mungkin sebab hari ni bos takda dia pi meeting kat KLCC.Yeah!boleh mengulat sepuas hati.Erk?bukan hari-hari ka aku mengulat.Ah,tak kira hari ni lebih sikit tahap 'kemengulatan' tu.hehehe Syok punya syok sekali ada orang mai bagi kerja la.


"Amar,ni bos pesan.Dia suruh Amar edit annual report ni just tukar nilai-nilai je",kata kak Liah Raffali kepada aku."oh,eh.ok boleh-boleh!",getus aku dengan selamba.(padahal dalam hati,"oh shit.bosannya.kenapa dia mai bagi kerja"..)


Orang ofis bagi nama baru kat aku.haha.Jangan jeles ye.Amar??lagi better dari orang yang panggil aku Lina.Gila pa tak masuk akal langsung!Takpa la kerja depa dah bagi jadi layankan jela.Buat punya buat sampai mata nak juling tengok nombor juta-juta sangat depa ni untung.Mai bagi komisen sikit takpa gak.huhu Tepat pukul 5 petang.Kerja tak siap sambung esok.Yehooo!!Futsal time!Tukar baju laju-laju macam Superman nak selamatkan tahi lalat Sharifah Aini.Kenapa dia??Takpa abaikan.


Futsal.3 team je pun campur trainee dengan staf.Tapi bukan staf veteran la.Main semua yang badan dok bergetah lagi.hahaha auww!Main punya main gelak punya gelak tup-tup geng aku menang.Ala aku defender pekak ja.Tepis-tepis mana patut ja.hihi Pukul 7 lebih habis semua game.Saat yang ditunggu-tunggu dah tiba.Upacara penyampaian hadiah la pulak.Tudia..Ingat menang RM1k atau dapat 1 lot tanah.Rupa-rupanya depa bagi yang ni ja..




hoih ni pun dah kira sempoi terok!bukan yang ni lah!!!




Ni yang betul-betul punya!ni la "tupperware" tu..hehehe JIRAPAH tu comel kan?besaq..boleh isi hamster 10 ekor.Jap abaikan kotak piza kat sebelah tu.Tah sapa dia makan tak tinggal kat aku pun.Syukur Alhamdulillah.Hadiah tak penting,moment tu yang mahal sebenarnya.cecey dan-dan.hahahaha
Syok woooo praktikal kat sini..;P




hati suka.awak?

No comments:

Post a Comment