Tuesday, January 4, 2011

kau ke gi-pang???

kepada seseorang yang rasa dia gi-pang aka gila pangkat,

ni nak habaq toksah dok pulon sorang-sorang hang boleh?praktikal je kot beb,,.ye..ye time praktikal la kita nak bagi orang nampak buat kerja..betoi la macam tu.bila orang bagi kerja kena buat yang the best,.aku pun nak macam tu.tapi tu untuk kerja individu hang sorang boleh la dok buat camtu.tak sesuai kalau kerja berkumpulan.before buat pape boleh kot disscuss dengan kitorang dulu,aku rasa aku sangat lain dengan time study dulu..hahaha dulu aku banyak mengulat.sekarang tak dah..tempat orang tak leh nak buat kepala sangat.dah buang jauh-jauh dah perangai mangkok hayun penyegan bapak tu.Beb,hang dah la budak 18tahun jangan huru-harakan kitorang kat sini.Engineer yang praktikal kat situ pun tak pulon dan mulot lancau macam hang.Baru study poli je kottt!!kerek cam karipap!haha aku jarang nak marah-marah orang tapi dia ni dah melampau,.Dulu aku dengar je mulut-mulut orang cakap sini sana.sekali kena batang hidung sendiri baru aku tau.Padan muka hang miena.Zaman la mana boleh jadi baik sangat.kaannnnn?? Takpa la budak,selagi hang rasa epi nak buat macam tu sila lakukan lagi.Bodek la lagi.Aku pun tak teringin aih nak keja situ.Hang nak amik semua!tu pun kalau layak la..hehe budak UTP pun belom tentu dapat apatah ;agii...erm malaih nak cakap pa..

nyum-nyum!sedapnya makan daging sedara sendiri..hihihi  ;P



mulut tak selazer hang


No comments:

Post a Comment