Monday, January 3, 2011

mulakan lembaran baru.

Bermulanya kehidupan tahun 2011.Tapi masih belum terlambat untuk aku membuat rumusan peristiwa-peristiwa tahun 2010 yang lepas.

Januari-Arghh!!sedikit tekanan masa ni.eh jap,sikit ke???baaaaaanyyyyyyaaaakkk kottt!!!!hoho Otak dah sampai tak boleh pikir secara logik.Boleh tak aku pi makan benda alah tu..BODO sungguh kau ye miena!Tapi nasib ada kawan-kawan yang selalu tolong aku.Masa ni aku rapat sangat dengan "abah".Dia yang banyak nasihat dan bagi semangat kat aku.THANKS fakhrul.Pastu aku beli handphone baru konon-konon boleh jadi ok la kan..haha tapi hampeh!Ptptn masuk,aku,patin,black,leha dan kak syam pi bersuka ria kat Bukit Merah Laketown.Sedikit terubat sedih aku time tu.Enjoy terok!!haha


Februari-Class kejap pergi dan kejap tak.muka dah macam chipsmore bila nak pi class.baloq liat!huhu pagi-pagi lawan tarik selimut dengan patin.heheh selalu patin yang mengalah.kannn??maca tak ada yang best pun bulan ni.benda yang sama ja.STILL MENDERITA.

mac-Masa ni pernah rapat dengan "seseorang".sapa tak tau?kalau nak tau pi check blog aku yang lama tu pakcik ceriameria..hehe thanks sebab mengisi n berkongsi kesedihan aku dengan hang.Time tak dak boipren lagi.Paling best bulan ni sambut besday dengan kawan-kawan arau tercinta.syok calit-calit kek kat muka orang.

April-Sat tak ingat la benda pa berlaku.Aku ingat da April fool ja.hehe Tak leh nak refresh la still tak ingat.Tapi yang pasti aku tetap MENDERITA.

Mei-Alamak!!masa ni tersangkut dengan seseorang la..hihihi tak mau habaq jugak sapa..thanks sebab sudi datang menyerikan hidup saya even tak bertahan lama.it's all my own fault.yes,i knew it!Bulan ni aku banyak sangat post entry kat blog lama tu..saaangat!

Jun-erm bulan banyak sakitkan hati orang.huhuh S.O.R.R.Y...suka dok kutuk ustaz indhividhual.Start cuti sem.amik lesen motor n keta.Banyak habiskan duit untuk buat benda yang tak berfaedah langsung.tak berbaloi!

Julai-Masa ni worldcup kan weh?tak minat bola tapi tiba-tiba nak terminat kan..hehe Ingat lagi last final tengok kat Anamuda dengan geng classmate yang lain.SPAIN vs GERMANy..Paul the octopus tu yang paling femes.sotong kesayangan fatin zakaria.hehe

Ogos-bulan ni kita puasa kan.syok-syok!bukak posa kat umah sewa lagi best dari hostel.hehe sebab ada orang nak masak kat kita.lauk simple-simple je tapi wahhhh sedap makan ramai-ramai.besaq gak dugaan yang mai time.yang ada dok mimpi dapat perunjuk lah segala mak nenek...haish..bala..bala..pi class hangat-hangat agak tak larat ponteng posa..ish.ish.nakal!

september-yaey RAYA!!hehe bermulanya detik-detik gembira dalam kamus hidup aku.raya ketiga lepak dengan "boipren lama".pastu terus dok wat jatuh cinta pandang kedua.hihi gedik!start dari hari tu "kami" selalu contact..Masa ni jugak paling tak suka subjek SM.hihih sampai yang lukis muka lecturer tu..sapa la yang kreatif sangat tu kan..

oktober-cinta makin berputik.hehe still tak mau bagitau orang lain pasal ni.sampai ada yang nak curi-curi tengok message aku..haha bawak sembunyi dalam baju terus!haha tak dapat..FINAL EXAM menjelang tiba..semua orang nak pulun yang the best untuk last chance punya.daaannnnn jangan lupa musim banjir time ni..ARAU takda ayaq tak dak letrik.amik exam dalam serba kekurangan.baca buku pakai lilin,bekalan makanan kena catu.Vios bapak yan masuk ayaq pastu bagi kering guna hair dryer patin..

November -exam abes!!weehoo!!tapi stil sangat amat sedih nak berpisah dengan kawan-kawan yang lain.gila 2tahun sama-sama sekali hilang camtu je.6 haribulan dah start praktikal.bermulanya kehidupan sebagai wanita berkerjaya.ecece,,hehe macam biasa rutin yang sama hari-hari.bangun pagi.mandi.pergi kerja.balik kerja.penat.tido awal.

December-dah epi terokdengan dia.haha p kenduri kak izat kawen.still rutin yang sama.tak pi mana-mana.p kerja balik rumah.masa yang terhad untuk kekasih hati dan kawan.semua dh dapat balik.hidup dah tak kucar-kacir lagi,.aku dh stop amik benda alah tu.huhu thennnn abissss olready!!!tup2 dah masuk 2011..legaaa..

kesimpulannya,tahun 2010 time paling banyak menderita,tahun kebodohan aku,tahun paling banyak tukar boipren.tahun paling banyak bala bencana.ok that's all.hihihi


memori daun pisang

No comments:

Post a Comment