Saturday, January 8, 2011

faizal tahir lagi????

Sedikit kecewa sebab aku gagal dapatkan pass masuk AJL besok..Dah check kat Fan page FT..nak dapatkan pass tu kena register nama n no fon je..memang limited terok la nama pun benda free.ada 55 tiket je untuk Fan club tu.memang tak dapat la..hahaha aku rasa aku lambat 2-3 minit je..tup-tup orang tu cakap dh abis...takpa la nasib FT perform 2 lagu je Selamat malam n Hanyut.dah bukan rezeki.maybe aku ley tengok FT perform bila show-show yang kena bayaq ja.ok je still affordable rite?support kat depan tv jela nampaknya besok malam.hehe Cakap pasal AJL malam besok aku berani cakap FT mesti menang at least satu!Sebab lirik untuk lagu hanyut tu memang dah terbaik sangat.Aci kerat jari mesti menang punyalah!haha by the way,aku support Ana Raffali jugak dengan lagu n lirik yang mantap "Tolong ingatkan aku"..tak sabaq nak tengok Ft perform tak syok siap dia!!pukoi perut!kalau nk register jadi kipas susah mati tegar FT p kt Ft official fan club.




 mesti dh bosan kan tgk pic ni..haha mampoih p!!







PEJAI TAHIAQ!


No comments:

Post a Comment