Tuesday, January 18, 2011

anak itik ganjil.. :(

Bila tah nak habis intern ni.Penat dah aih nak berulang hari-hari pi Gurun.Makan modal.HUHU.Pasni dalam kepala otak nak part time ja sementara nak tunggu konvo bulan 12 nanti.Haish lama lagi tu.Sempat la aku simpan duit untuk sambung study lagi next year.Sebenarnya konfius lagi sama ada nak sambung master or CIMA or CIFP.Ceh pikiaq terok!yang thesis ni pun terhegeh-hegeh lagi.Saja plan untuk long term punya.Syok kot pasang angan-angan.Kalau susah sangat kerja terus jela.Nak kahwin pun lambat lagi maa.Belum ready nak jadi bini orang.hehe Perangai pun still keanak-anakan.Kena ubah perangai semua dulu,tetapkan pendirian hidup baru boleh hidup dengan lebih terjamin.Apa benda yang aku merepek ni.Pi tidoq la besok kerja!!huhu


*list name student intern kat PFK.*


Tengok la betapa CACATnya aku kat situ.huhu Sesat sorang-sorang mai dari Uitm plus Finance pulak tu.Nasib baik la depa semua ni ramah-tamah,baik hati belaka.Mintak-mintak la korang tak baca pa yang aku puji ni.hehe Depa ni bijak-bijak weh.Aku ni Uitm pekak je.Tapi tak pekak sangat la uitm tetap dihatiku.Nyanyi sikit lagu tema kita!




Ni pulak tarikh masuk dan tamat intern.woot!woot!tengok yang 8/o4/2011 tu..Aku la tu.Hehe.Paling awal bhai!Jenuh la depa yang lain nak survive sampai bulan 7 nun di sana.Mampoih nak nganga.Tapi memang patut la tengok course apa depa amik.Memang kena banyak belajar benda-benda teknikal ni.No wonder la kan.Aku tetap bersyukur dengan apa yang ada,.Amin,..


Dah la dok cakap pumpang-pumpang baik pi tidoq lagi bagoih.Besok takda menguap sepanjang hari dalam opis.


minah karen!

2 comments:

  1. aku 8 mei baru start intern...lg cacat dr hg kot...woootttt...

    ReplyDelete
  2. hahaha intern kt mn hg wei

    ReplyDelete