Tuesday, January 25, 2011

busybody vs. bodyguard ;(

Setiap orang mesti ada experience pasal curi-curi baca message kan?Ada yang "terkena" dan ada yang "mengenakan".Bagi aku tak payah kot nak selongkar baca unless orang tu dok sembunyi sangat-sangat.Perasaan ingin tau tu lagi membuak-buak kot!haha Better buat macam biasa ja.Takda sapa nak baca aih message dalam hp hang.hehe Ingatkan zaman sekolah ja ada orang sebelah or belakang dok usha-usha tengok kita hantar mesej pa.Rupanya zaman u pun ada.hoho 

Tapi aku langsung tak kisah kalau nak curi-curi tengok pun.Bukan aku tulis papa pun.Segan nak taip mesej bagi kat boipren depan membe??Alahhh depa pun tulih mesej lebih kurang sama camtu ja.tah-tah lagi jiwang karat!hihi Sebenarnya aku baru ja "terkena".Tak sangka depa dok ngendap dari belakang tengok aku hantar pa kat boipren.Taik betoi!haih!!

Sedar-sedar aku terdengar sora orang dok bincang kat belakang.Ni yang aku ingat la depa kata pa.

si F:"sapa BABY,sapa B??"

si H:"dia la B,laki tu BABY."

Aku toleh belakang laju-laju nohorom!dok skodeng mesej aku.Siot ja F dan H ni.hehe  Boleh dok discuss pasai ni.Dok diam-diam cukup.hahahaha lawak pun ada hampa ni.
Last-last aku pun explain position yang sebenar.

aku:"Baby tu aku,B tu dia la.."

Muka depa dok heran terok..hihihi
mesej yang depa skodeng tadi:  "b dah tak marah baby kan."

si F dan si H:"awat dekat word 'kan' tu takda tanda soal pun?"

hahahaha laju-laju aku gelak.mampoih p la nak taip tanda soal ka x even mesej tu memang menunjukkan ak tanya kat dia tu..hihihi
Nasib FF ada tolong back up gelak kat depa dua.hihihi u all ni nakal naa....
padan muka aku post kat sini.hehe F dan H,rilex ar weh.jangan marah lak.Kenangan kot!Aku pun tak marah hampa skodeng tu.Saja nak heboh plus buat terok!
kan dah cakap payah jadi artis!!banyak paparazi.. ;P

P/s:skodeng dan kaji betoi2 dulu baru discuss.hehe


artis berkenaan. :)


muahahaha!






2 comments:

  1. merpaty putehJanuary 25, 2011

    bengong! awat ak terasa teruk xtau.haha

    ReplyDelete
  2. xtau2.pasaipa hg nk terasa ni...nama hg start M kan???hihihi

    ReplyDelete