Monday, January 17, 2011

macbeth for sale!

Abaikan title kat atas tu.hehe nak jual konon.Memula sekali thanks xerra dan syam sebab tolong belikan sneakers pujaan hati aku ni.Terbang jauh dari Medan der.Sorry sebab aku lambat nak amik kasut ni since bulan Ogos lagi.Biasa la student ada masalah kekangan duit sikit.huhu.Sekarang baru la ada kemampuan sikit nak bayar kat korang.Mahu tak nya,kat sana Rp645 000.Hiperbola gila kan.Tapi tukar la jadi RM pula.hihi.Takpa la kira sendiri la noo,.Yeay dah ada kasut baru nak main futsal.erk?ha la gua dah stop pi gig der!haha

TAADAA!!

manchester girl
Ala gua bukan nak "show off" dan gua buka orang kaya hartawan pun nak buat hebat-hebat.Gua saja nak bagitau yang gua ni pengguna yang setia.hehe.Sebenarnya dalam banyak-banyak barang gua paling jarang beli kasut.Tak kisah la apa jenis kasut pun.Sebab tu gua kalau boleh nak beli yang tahan lama bak kata pepatah "tak lapuk dek hujan,tak lekang dek panas".Tak percaya cuba tengok kasut macbeth lama gua.Yang tu la pi kelas,yang tu la pi jalan-jalan,yang tu la pakai time bersukan.

eliot
Tengoklah betapa comotnya eliot yang dah buruk lusuh ni.huhu Dah terkoyak pun.Teringat dulu masa last gig kaki gua kena hempap dengan divider besi depan stage tu.Amik kau sakit nak mampos!hehe Pastu abang security yang tolong aku tu cakap "nasib adik pakai macbeth".hehe dan-dan la kan.Padahal nak pujuk takmau bagi aku nangis.hahaha 


Tu je kot.Gua dah tak sabar nak pakai main futsal dan hiking!If nak tau more details pasal brand macbeth ni check la kat sini MACBETH rockstar footwear.
Tak tau kenapa aku cakap gua kat entry ni.hehehe

miskin kasut





4 comments:

  1. peh..cuns! beli la kt ak satu..haha..ak nye sneakers dah lasam kot :P

    ReplyDelete
  2. haha pi suh xerra belikn kt medan.kt kl pun da kdai jual brand ni.kt area utara xda lg kdai y jual ak rs.

    ReplyDelete