Friday, January 28, 2011

bukan saya ok!

KLIK utk bg pic gemok
Erk!petang tadi tersentap terok woh!huhu depa antaq notis ni kat emel aku.Mau tak kecut perut..haaa kan.Baru la dok kalot recall balik bila masa aku bukak website yang tak sepatutnya time kerja ni.Ada ka???Heran terok.hoho Padahal lambat lepa ja.Selalu time break la.line clear sikit!Tapi aku takda la sampai bukak Youtube.huhu that mean bukan aku sorang ja na.Aku abih kuat Fb ja okay.Tak pun cari jurnal.hehe bajet macam kat rumah takda internet.Saja cari alasan bagi nampak cam busy.hihi Dalam 10minit gak dok cuak sorang2.Tengok staf lain pun dapat gak.Takkan la sejak-sejak aku mai internet bandwith semakin bertambah.tak terasa pun!wek!!bukan aku sorang ja na..(nada takut-takut lagi) huh!takmau amik tau.klik je delete.

"IGNORE.TAK TERASA.IGNORE.TAK TERASA."

buto it

2 comments:

  1. bahahahahaha..kalo ak pon,ak kecut perot wehh!! :P

    ReplyDelete
  2. kan...nsb org len pon dpt gak haha

    ReplyDelete