Tuesday, February 1, 2011

ampun pak!!


"Weh!serius malu bedo!!Boleh aku sorang ja taktau nyanyi kat situ.kata jaguh karaoke!!"
demm!!

Pagi tadi ada ceremony engagement staff dengan CEO.Alamak!kena pi ka??Aku dah la tengah dok kampoi nak buat proposal tu.hihi buat proposal kat tempat keja senang.takda gangguan langsung.

Bila Kak Liah Rafalli tanya, "Amar,ada keja dak tu???"..."ada-ada.baaaaaannnyyaaakkk sangat kak liah!",jawab aku dengan spontannya.hihihi memang banyak la dah baru start introduction.Pas raya cina nak kena submit dah.

Ala satu opis pi engagement tu,takkan aku takmau pi boring la dok sorang.Ok.Terpaksa join jugak. -_-

Pumpang-pumpang depa punya speech berjela-jela.Tibalah masa nak nyanyi lagu tema Petronas.Aiiiiii!!(cara wani getah cakap) ada noo lagu depa.taktau lak.huhuh malu bongok!time semua orang dah berdiri nak semangat nyanyi aku tengok je la sekeliling.

Nohorom!semangat ha depa nyanyi.hihihi aku sumpah tak pernah tau apatah lagi nak menghafal..ARRRGGG!!aku bisu ja.ada 2-3 ketoi orang dok tengok aku pelik.Mesti depa kata aku ni gigi buruk sebab takmau bukak mulut nyanyi.hehe 

nak nyanyi pa dah memang taktau..MAAF hincek CEO.huhuhuhu lain kali ceq hapai la.Pasni karok sama-sama tau!ulang sepuluh kali takpa!cana ok???


*oke.oke.tengah hafal la ni. :(

2 comments:

  1. hahaha..gile ah petronas ade lagu tema siyotttt! hahaha..mekdi ade x ah? :P:P

    ReplyDelete
  2. hhaha tau xpa.xpenah dengaq!!
    mekdi??try cr kt utube kot jmpa..;P

    ReplyDelete